כיצד להשתמש בקופונים לעסק שלך (מבלי לאבד כסף)

קופונים יכולים להיות כלי נהדר עבור העסק שלך – או דרך נהדרת להפסיד כסף.

 

הכל תלוי עד כמה אתה חכם וכמה שאתה מרוויח מהקופון שלך. אתה אולי לא מבין את זה, אבל אפילו באתרי דילים וקופונים יומיים, יש לך יותר שליטה ממה שאתה חושב.

 

זה לא קשור לכמה אנשים שקונים את הקופונים לKSP או משתמשים בהם, אלא מיצוי מקסימלי – הן מבחינת רווחים והן בהשגת לקוחות חדשים או חוזרים שהופכים לקבועים (לא "חד פעמי").

 

6 טיפים שיעזרו לכם להפיק את המרב מהצעת קופונים לעסק שלכם

השתמש בטיפים אלה כדי ליצור אסטרטגיית קופון רווחית ומוצלחת שתסייע לצמיחת העסק שלך.

 

  1. משא ומתן עם אתרי קופונים

Groupon ואתרי עסקאות יומיים אחרים מבקשים ממך לתת הנחה של 50 אחוז ולתת להם עמלה של 35% עד 50 אחוז על מה שנשאר. פירוש הדבר שכאשר אתה מבצע עימם עסקה, אתה יכול לאבד כ 75 אחוז מהמחיר הרגיל עבור שירות או מוצר שאתה מוכר.

 

אל תטעו: Groupon ואתרים דומים זקוקים לעסק שלכם כמו שאתם זקוקים לו. אתה תמיד יכול לנסות לנהל משא ומתן – שניהם מתעקשים לתת הנחה קטנה יותר ללקוחות או עמלה נמוכה יותר עבורם. הסבירו שממש תרצו לעבוד איתם, אך אינכם יכולים להרשות לעצמכם לאבד נתח כה גדול מהרווחים שלכם, ושאלו האם יש דרך שהיא תחשיב אחוז נמוך יותר מצידם.

 

זה לא תמיד עובד, אבל אין שום נזק בניסיון, ואם זה עובד, אתה בדרך הנכונה לרווחיות עם קופון. ישנם גם אתרים המציעים יצירת קופונים ללא עמלה, וייתכן שתרצה לנסות גם כן.

 

  1. חבילות מוצרים ושירותים

הדרך הטובה ביותר עדיין להרוויח מקופונים לKSP היא לצרף יותר משירות או מוצר אחד כעסקת חבילה. זה יכול להיות שילוב של מוצר מרווח גבוה עם מוצר נמוך יותר, או חבילה הכוללת סדרת ביקורים.

 

זה גם יאפשר לך, במקרים מסוימים, לבקש מחיר גבוה יותר מכיוון שקשה יותר להשוות מחירים של עסקאות חבילות עם הצעות אחרות שם.

 

  1. המשיכו לחזור

עסקים המשתמשים ב- Groupon או באתרי קופונים אחרים חושבים שהם יקבלו חבורה של לקוחות חדשים שימשיכו לחזור אחרי שהם ישתמשו בקופון. אך מחקר של אוניברסיטת רייס הראה בבירור כי 87 אחוז מהאנשים טוענים שהם לא יחזרו לאותו מקום – הם פשוט יחפשו את העסקה הבאה וימשיכו הלאה.

 

אתה רוצה ליצור נאמנות, וזה לא רק מתן שירות מעולה – אלא יצירת קשר אמיתי עם כמה ביקורים או על ידי הצעה למי שמשתמש בקופון סוג של מבצע או הנחה אם הם מזמינים את הביקור הבא שלהם במקום. אתה יכול גם לעקוב אחר השירות באמצעות דוא"ל ששואל איך היה ומציע להם קופון או מבצע לביקור הבא שלהם.

 

תן להם להרגיש מיוחדים – תן להם שירות מעולה והמעקב אחר עסקה טובה. אם הם יישארו איתך, גם אם הפסדת קצת כסף בקופון הראשוני, זה יהיה שווה את זה בטווח הארוך.

 

  1. בחר את הזמן הנכון

לפעמים כל מה שאתה צריך בכדי להפוך את הקופון לרווחי הוא להפוך אותו לתקף בימים או בשעות ה"איטיים "שלך, או פשוט לא זמין בשעות השיא שלך.

 

לדוגמא, אם העסק שלך ריק בשעות "המתות" בין השעות 14: 00-16: 00, הכין קופון "עונג אחר הצהריים"; אם הבוקר הוא הזמן האטי שלך, עשה "מיוחד וזורח" שיעזור לך להביא לקוחות חדשים בשעות הבוקר האטיות שלך. זה מדבר על קהלים שעשויים להיות זמינים בזמנים אלה, וגם מבטיח שלא תזניח את קהל הלקוחות או הרווחים הקיימים שלך בכך שתצטרך לקבל לקוח עם קופון במקום אחד הקבועים שלך בזמן השיא.

 

  1. שיהיה לכם תירוץ טוב

חשוב מאוד שיהיה "תירוץ" לקופון, או סיבה שהוא מוצע – זה יכול להיות במהדורה מוגבלת, המבוססת על השקת שירות או מוצר חדש, חג מסוים או יום נישואין עסקי.

 

אם אתה נוהג להציע קופונים ללא "תירוץ", הוא עשוי להעביר את ההודעה שאתה "בבעיה" ואתה זקוק לתופף עסקים. זה גם עשוי ליצור ציפייה שזה המחיר שהם תמיד יקבלו. הסיבה שמאחורי הצעת קופון תגרום ללקוחות לקבל הרבה יותר את המחיר המלא כשתם הזמן המיוחד, ויהיה קל יותר להפוך אותם ללקוחות רווחיים.

 

  1. זכרו שפחות זה יותר

Groupon ואתרים דומים רוצים שתציעו כמה שיותר קופונים, ולכן הם מרוויחים כמה שיותר כסף מהעסקה שלכם. עם זאת, יתכן שזה לא הדבר הטוב ביותר עבור העסק שלך להציע כמות גדולה של קופונים, מכיוון שזה עשוי להשפיע על קהל הלקוחות או העסק הקיים שלך אם הקופון בסופו של דבר לא יהיה רווחי.

 

עדיף להציע קופונים במנות "בלעדיות" קטנות. בדקו מה עובד ומה משתלם ותמיד תוכלו לחזור על קופון מוצלח.