טיפים קלים לזכות בשדרוג חדר חינם במלון

פרסמתי בעבר את הטיפים שלי לקבלת העסקה הטובה ביותר במלון יוקרתי (ולחסוך כסף). היום, אני מסביר איך להבקיע חדר פרימיום או אפילו סוויטה מפוארת במלון יוקרתי מבלי לשלם על השדרוג. למרות שיש כמה דרכים מובטחות להשיג שדרוג חדר, לרוב זה דורש שילוב של מיומנות, אינטליגנציה רגשית וכמות ניכרת של מזל. להלן הטריקים הטובים ביותר לנסיעות כדי לקבל שדרוג חדר במלון.

1. שהות בעונת השפל

התבוננות בתאריך בו תרכוש חדר במלון יכולה לזכות אותך בשדרוג, מבלי לבצע עבודה נוספת. הזמינו חדר במהלך עונת השיא, כאשר סביר להניח שיהיו חדרים זמינים. מלונות פנאי הם לרוב בתפוסה מלאה במהלך חופשות בית הספר או בסופי שבוע (במיוחד כאשר יש אירוע גדול או קונצרט בעיר). להיפך, למלונות הפונים ללקוחות עסקיים יש יותר זמינות במהלך סוף השבוע, מה שמגדיל את הסיכוי שלך לשדרוג.

2. מגיעים מאוחר אחר הצהריים

הגעה מאוחרת אחר הצהריים – בין 15:00 ל-17:00 זה אידיאלי – כאשר לדלפק הקבלה יש מושג טוב יותר אילו חדרים צפויים להישאר ריקים למשך הלילה (ובימים הבאים). כתוצאה מכך, אתה עלול פשוט להיתקל בחדר מעולה יותר.

3. הצטרפו לתוכנית נאמנות לבתי מלון

רוב רשתות המלונות מציעות הטבות ללקוחות נאמנים. הצטרפות לתוכנית הנאמנות של מלון עשויה לזכות אותך בשדרוג חדר, בהתאם לסטטוס שהשגת. 

4. האירוע המיוחד שלך

הכנס לשיחה אירוע מיוחד כמו אירוסין או יום הולדת. אבל אל תפלטו את זה משום מקום והיו כנים לגבי זה; מדברים על זה כלאחר יד באמצע הצ'אט. כך צוותי המלונות ירגישו שאתה לקוח אמיתי ויהיו נוטים יותר לעשות מעל ומעבר כדי לוודא שתהיה לך שהות מיוחדת.

5. השתמשו בקופונים

עוד שיטה טובה לחסוך כסף בהזמנת מלון היא להשתמש בקוד מבצע או קופון לאתר בוקינג.

6. היה מבקר תדיר

לפעמים זה פשוט עניין של מי אתה מכיר. ככל שתשהו יותר פעמים במלון, כך תהפכו מוכרים יותר לפקידי הקבלה של המלון. הפרטים שלך מאוחסנים לעתים קרובות גם במערכת – כך שהם יכולים לדעת מתי ביקרת לאחרונה. כדי לוודא שאתה מוכר כמתארח לעתים קרובות, היה ידידותי והכיר פקיד קבלה אחד או שניים או טוב יותר את מנהל המלון, כך שיזהו אותך בשובך.

7. כתוב ביקורת

השארת חוות דעת משמחת לאורחים כמו Trip Advisor, היא אחת הדרכים הטובות ביותר להבטיח שתתוודע לצוות המלון והיא גם מפיצה משוב חיובי לאורחים פוטנציאליים אחרים. אתה מגרד את הגב שלהם והם אולי יגמלו לך כשתחזור.

8. השתמש בנימוסיך

נימוסים מלווים בחיוך יכולים לעשות הרבה כדי לגרום למישהו להרגיש שמח לעזור. ברכו את חברי צוות המלון מיד עם הגעתכם והשתמשו בקסם הדיסקרטי שלכם כדי להתבלט מהאורחים האחרים. פקידי הקבלה במלון מטפלים במטיילים על בסיס יומיומי, כך שאדם אחד שעשה את היום שלו, עם מחמאה או קו שנון, יכול לזכות בכמה נקודות בראוניז.

9. נסה את המלונות החדשים

מכיוון שכל כך הרבה מטיילים נאמנים למותג (ראה טיפ מס' 3), זה יכול להשפיע לרעה על מלונות שנפתחו לאחרונה בניסיון לפתות אורחים חדשים וחוזרים. כאשר אורחים מזמינים בנכסים חדשים שרוצים להצמיח בסיס מעריצים מסור, ייתכן שהמלונות הללו יהיו מוכנים יותר להציע שדרוגים כדי לגרום לאנשים לדבר על הנכס שלהם וכדי לקבל עסק חוזר בעתיד.

 

מאמר זה נכתב על ידי https://cheaphotelstelaviv.co.il/.